Sep 19, 2010

අහිංසක මේ ඇස්...හැමදාම අහිංසකයි.. [ ජනරඟ විජඉඳු දේවසුරේන්ද්‍ර ]


සුහර්ථ,

මම දන්නේ නෑ මේවගේ ලියුමක් ලියන එක හරිද වැරදිද කියලවත් නමුත් මේදේ මම නොකලොත් මගේ හිතට තවත් ලොකු වදයක් වෙනවා. එකයි අමාරුවෙන් හරි මෙහෙම ලියන්නේ. අපි දෙන්නම කැම්පස් එකට ආවේ එකම දවසේ. අපි දෙන්න විතරක් නෙවෙයි රවිදුත් එහෙමයි. රවිදු මුල ඉදලම මගේ ළඟ හෙවනැල්ලක් වගේ හිටිය. මට රවිදු ආදරේ කරනවා කියල දැනගත්තම මට ගොඩක් ලොකු සතුටක් දැනුන. මම එදා වගේම තමයි රවිදුට ආදරේ කරන්නේ. එකේ පොඩි හරි අඩුවක් තියනවා කියලා ඔයා වැරදිලාවත් හිතන්න එපා.

රවිදු කියන්නේ නිශ්ශබ්ද කෙනෙක් විතරක්ම නෙවෙයි හැමදේම හොදට හිතලා බලලා වැඩ කරන කෙනෙක්. එයට ලොකු ඉවසීමක් තියනවා, එකයි වැඩියත්ම මම එයට ආදරේ කලෙත් ඒ වගේම කරන්නෙත්. ඔයාව මම මුලින්ම දැක්කේ කැන්ටීන් එක ගාව පඩිපෙලේදී. එතකොටත් රවිඳුට මගේ ආදරේ දීල ඉවරයි. එකම බැජ් එකේ උනත් ඔයාව මම දැක්කේ එදාමයි. එකත් අහම්බෙන්. මම එදා ඔයා දිහා වුවමනාවකින් බැලුවේ නෑ අදටත් එකේ වෙනසක් නෑ. එදා පඩි පෙලේදී මම රවිඳුගේ කැප් එක දාගෙන හිටිද්දී ජීවිතේට කතාකරලා නැති ඔයා කොහෙද ඉඳගෙන ඇවිත් " ඔයා ඔය කැප් එක දාගෙන හිනාවෙනකොට හරිම සුන්දරයි" කියල කිව්වම මම ගල් ගැහිලා ගියා. ඒක විහිළුවක් කියලා තේරුනේ ඔයයි ඔයාගේ යාළුවො ටිකයි හොදට හිනා වෙනකොට තමයි. මාව ගල් ගැහිලා යන විහිළු කරලා ඔයාල හිනාවෙනකොට අතේ තිබුන බෑග් එකෙන්ම දෙන්න මට හිතුනා. රවිඳු ළඟ නැති අසරණකම හිතට දැනිලා මුණ රතුවෙනකොට ඔයා යාලුවොත් කතාකරන් එතනින් ගියේ මගේ මුණ දැකල වෙන්නැති.

ඔයා නිතර මුණ ගැහුනා, මමත් හිනාවුනා ඔයත් හිනාවුනා හරිම අමුතු විදියකට, මම රවිඳු එක්ක යද්දී පවා ඔයාගේ ඒ අමුතු බැල්ම නැතිවුනේ නෑ. මම ඒ දවස්වල නිතරම කල්පනා කළා ඒ ගැන. දවසක් රවිදුට කියන්නත් හදල මම නිකන් හිටිය. එත් ඔය හැමදාම මගේ ඇස්දෙක දිහා බලන්න ගත්තා..දෙයියනේ මම කොහොමද කලබල නොවී ඉන්නේ කොහෙවත් යන කොල්ලෙක් මගේ ඇස්දෙක දිහා එහෙම බලනකොට. රවිදු මගේ ඇස්දෙක දිහා බලනවටත් වඩා උනන්දුවෙන් ඔයා මගේ ඇස්දෙක දිහා බැලුවේ ඇයි සුහර්ථ,,මේ ඇස්දෙක රවිදුට ලියලාදීලා ඉවරයි..ඇස්දෙක විතරක් නෙවෙයි මගේ මුළු ජීවිතේම එයාට දීලා ඉවරයි.

දවසක් මම පුස්තකාලේ පොතක් තෝරද්දී පොත් මිටියක් රාක්කෙන් අතට ගත්තම දැක්කේ පුරුදු අස්දෙකක් දෙයියනේ ඔයා එහා පැත්තේ ඉදන් මගේ ඇස්දෙක දිහා බලන් ඉන්නවා..ඒ වගේම දවසක් ලෙක්චර් හෝල් එකේ ඈත ඉදන් ඔය මගේ ඇස්දෙක දිහා හිනාවෙලා බලන් ඉන්නවා..කෙල්ලෙක් කොහොමද මේදේවල් ඉවසන්නේ..ඔයටනම් ඒවා තේරෙන්නේ නැතුව ඇති..එත් සුහර්ථ මම වෙනකෙනේක්ගේ..ඔයා ඔය ඇස්දෙකෙන් කියන දේ මට හොදට දැනෙනවා..එත් මම ඒ දේට ආස නෑ..මම හැමදාටම රවිදුගේ විතරමයි

දවසක් නොහිතපු වෙලාවක මගේ මොබයිල් එකට එස්. එම්. එස්. එකක් ආව ඔයාගෙන්.." ඔය ලස්සන ඇස් ළඟ මම නැවතිලා හෙලවෙන්නවත් බෑ..මව බේරගන්න කියලා.." අනේ සුහර්ථ..ඔය විදියට කෙල්ලෙක්ගෙ හිතත් එක්ක සෙල්ලම් කරන්න එපා..ඒක මහා පව් වැඩක්..මගේ හිත මෙච්චරටම කලබල කලේ ඔයයි..මගේ හිත පන්සලක බෝමළුවක් වගේ මම නිස්කලංකව තියාගෙනයි මම රවිදුට ආදරේ කලේ.... පින්සිද්දවෙයි මගේ හිත අවුල් කරන්න එපා..

ඔය මුණ දිහා බලාගෙන.. ඔය හිනාව දිහා බලාගෙන මට ඔයාගේ කම්බුලට ගහන්න මට බෑ..ඒක දවසක් හරි මත එක්ක කතා කරපු ඔයාට එහෙම කරදරයක් කරන්න මට බෑ..එකයි මෙහෙම ලියන්නේ..මගෙන් ඈතට යන්න..පුළුවන් තරම්..ඔයා තවත් මගේ අස්මායිමට එන්න එපා..මම රවිදුට ආදරෙයි..ඒ ආදරේට බාධා කරන්න එපා..මගෙන් ඔයාට වැඩක්නෑ..ඔයාට පණදෙන්න සූදානම් කෙල්ලෝ මේ කැම්පස් එකේ ඉන්නවා කියලා මම දන්නවා..අන්න ඒ කාටහරි ඔයාගේ ඔය හිනාවයි , ඇස්බැල්මයි දෙන්න හැමදාටම..මේ අහිංසක කෙල්ලට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න..එයාගේ අහිංසක හිතට පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න..එයාගේ හිත වෙනස්කරන්න හදන්න එපා ප්ලීස් ....

හිතවත් මිතුරිය,
ශානි..

No comments:

Post a Comment