Sep 15, 2010

ආදර හිරු 3 - පහන් තරුවට [ සදරාණි ප්‍රියලංකා සුදුසිංහ]


පහන් තරුව, මම දන්නවා ඔය ලෙන්ගතුකම හිත අද්දර නැංගුරම් දාන්න බලන් ඉන්න වග. එත් මගේ ලෝකේ හිටිය ඉර ඔය පහන් තරුවට වඩා මට ලක්ෂවාරයක් වටිනවා. හිතේ සුවඳ මම ලඟට දීලා ඈතට වෙලා හිනාවෙන මගේ දයාබර හිරු, මගේ හැම හුස්මක්ම අයිතිකරගෙන.

"හෙමින් වටේ ගොස් හිත ළඟ නතර වෙන
දඟකම් ගුරුකමක් වී හිත සනසවන
පැතුමක් සේම ඉසිවර වෙස් පටලමින
හිතට නෑවිදින් ඈතටම රැඳෙනු මැන

ඉරෙන් එළියගත් සඳ මා නිල අහස මත
පහන් තරුව ලෙස නුඹ ඉනු පෙර ලෙසම
විලක් ලෙසට කඳුළැලි මා වගිරුවද
මට තනි මකන්නට නෑවිත් ඉදින් නුඹ

දුවන මුවන් ළඟ හුන් බව උගත්තෙමි
නෙලන්නට පලා මසිතට සවි නොමැති
සැමදා නියං එකදා වැහි වලාවකි
සිත පෙරනිමිති ළඟ නුඹ මට හීනයකි

දුර ඉර බලා සැනසුණු හිත රිදෙනු දැනී
ලඟට ඇවිත් මා හිත පිරිමදිනු සකී
වෙහෙසකර හිතට නුඹ වැහි පොදක් වැනී
තෙමෙන්නට බයයි රෝදුක් ලකුණු ඇති "

No comments:

Post a Comment